29-01-2017, Saat: 23:44

Ön taraf yüksek

  • Yeni Üye - 14 Yorum - 2440 Görüntülenme
Dakika Okuma Süresi
Gelişmiş Düzenle Cevapla
YORUMLAR - 14 -
Benim araba da öleydi ben kestiremedim 2 dilim isittirdim orjinal yay sekmede yok gayet iyi

ASUS_Z00UD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

İmza

ŞÖFÖRLÜK ZOR ZENAATTİR HERKEZ BU ZENEATIN SANATKARI OLAMAZ.
Gelişmiş Düzenle Cevapla
ben kartalında ön yaylarda 2 bakla kesik dağa dahi gidiyorum tabiki dağda bazen değiyor ama konforda hiç bi farklılık yok 2 den fazla kesme sekme burma zıplama yok.

[Resim: photo.php?fbid=10205525690336512&set=a.1...=3&theater]

İmza

Sen Şehir İçi Minibüsü Gibi Hayatını Yaşa, Evlenmeye Gelince Adın Garaj Arabası Olsun.
Gelişmiş Düzenle Cevapla
2 bakla kesince kesince çamurlukla lastik arası kapanır mı,açıkcası o görüntüyü de sevmiyorum, bana kalsa dip basıcam ama aile biniyoruz hemde yollarda kötü
Gelişmiş Düzenle Cevapla
çok azbi boşluk oluyo 3 parmak felan

İmza

ŞÖFÖRLÜK ZOR ZENAATTİR HERKEZ BU ZENEATIN SANATKARI OLAMAZ.
Gelişmiş Düzenle Cevapla
tamam o zaman güzel olur ya,iki bakla keserim
Gelişmiş Düzenle Cevapla
2 bakla kesince orjinal amasorle biraz sekme yapabilir. Camurluk arasinin kapanmasini istiyorsan eger milden de biraz dusurme yapabilirsin.
Gelişmiş Düzenle Cevapla
ısıtmak daha sağlıklı diye düşünüyorum
Gelişmiş Düzenle Cevapla
ısıtmak tam tersi daha sağlıksız yayın şekli bozuluyo ve ilk başlarda olmuyor fakat 1 2 hafta sonra başlıyor ısıtcağınıza yay kesin daha iyi 2 bakla kestinmi çamurlukla alstik arası 2 parmak felan kalıyor sekme vurma zıplama yok. dip basık yapcam bide aile ile kullanıcam diyosa coilover alcan ama 150 tl olanlardan değil ben aldım daha taktırmak nasip olmadı taktırınca konusunu açacam

İmza

Sen Şehir İçi Minibüsü Gibi Hayatını Yaşa, Evlenmeye Gelince Adın Garaj Arabası Olsun.
Gelişmiş Düzenle Cevapla
Çanak dip Yap o zaman kardeşim amortisör markası ne aracında suan takılı olan ? Yay isittirma kesinlikle yada kesme
Gelişmiş Düzenle Cevapla


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi