14-11-2017, Saat: 00:13

Eski gostergenizden sıkıldınız mı?

  • Yeni Üye - 8 Yorum - 1566 Görüntülenme
Dakika Okuma Süresi
YORUMLAR - 8 -
Vayy Çok güzel olmuş. Nasıl yapılıyor acaba
Gelişmiş Düzenle
Arkadaslar bi kere yerinden sokmus olan varsa takarda cunku aynısı aynı kutuda aynı soketler aynı yere takılıyor yani kısaca eskisini yerine takıyomus gibi sistem iki aydır stabil calısıyor eski arac oldugundan butun arıza yapma olasılıklarına karsı önlemler alındı eski gostergelerden daha dogru gosteriyor butun kontroller bosch gibi profesyonel makinelerde kontrol edildi.
Gelişmiş Düzenle
nerden temin edilebilecek ve nasıl montaj yapılacağını da aktarırsanız çok sevinirim.çok yararlı ve güzel birşey olmuş.ayrıca lpg göstergesi de olsa süper olur.

İmza

Serçe SLX
Gelişmiş Düzenle
Dostum lpg icinde cok arastirdik genellikle iclerindeki samandira bozuldugu icin net bi bilgi saglanamiyo zaten olcumu saglikli olsa kendi taktiklari gostergeler dogru calisir o yuzden o kaldi. Montajinda yukarda yazdigim gibi eski gostergeyi takmaktan hicbi fark yok cok kolay.
sipariş ile toplaniyor dostum parcaların yurtdısından gelmesiyle 20-25 gun suruyor sonra gonderiyoruz takiyosun elektrikciye fln gitmene gerek yok
Gelişmiş Düzenle
çok güzel görünüyor @KORAY KARAMAN yapalımmı

İmza

Hayat bize hiç yeşil ışık yakmadı olsun bizde zaten hiç kırmızıda durmadık.
Gelişmiş Düzenle
Mücahit abi bi bakalım serçeye göre de varmıymış Smile

İmza

Serçe SLX
Gelişmiş Düzenle
Arkadaşlar benim 2000 model Şahin var bu göstergeyi nerden alabiliriz


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Gelişmiş Düzenle
maliyeti nedir

İmza

Hayat bize hiç yeşil ışık yakmadı olsun bizde zaten hiç kırmızıda durmadık.
Gelişmiş Düzenle


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi